- Im falling in love




- Oj oj oj oj oj hur mysigt kanman ha det på en skala från ett till tio ?
Galet mysigt
la oss ner för att mysa efter maten i går sluta med att Bambi somna och jag fick en soft  massage ;)
Låg kvar länge och bara myste thats i like.

Softa med got efterrätt bakat och brylepudding och myste till tv.

Kenny har skoldag och Madicken är hemma
Har precis hållt på pysslat i en timme med klistermärken.

Byter av barnens sommartäcken mot duntäcken ;)
kenny är en frusen person, allt luktar så där härligt rent som jag vill ha det.
Doftljusen är tända i barnens rum ;).


Bambi sov bra i natt ammade hene tre ggr somna snabbt om.
Låg kvar i sängen till 9.30 busfian alias mysdragaren,


I dag ska  jag dona  på med massa sker har rensat böand barnens böcker och ska dammtorka övervåningen
viktigt då jag varit damm allergiker.

Mysigt att pota på ska försöka hinna sy lite oxå.



Käärlek Respekt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback