- In till stan med kenny egentid




- Åker strax in med min  älskade Kenny som har varit så duktig i skolan.
Nya skor ska vi leta efter
snygga coola ska det vara säger han ;)
Får se vad mamman hittar.
Coola som vi är brasar vi till stan med mopeden ;)


Egentid med keny är mysigt älskar att gå på stan med han, hoppas att vi  hittar nå snygga jeans med :0)
sen ska jag köpa lite snygga mösser till han stickade har set att dom har the doors thats cool.

Okej jag erkäner kanske jag oxå kommer hem med nåt till dom andra barnen annars bir det fuskigt kanske nåt till mig oxå ;)
som mamma förjänar man fina saker ;)





Peace lv and understanding
duschen väntar .

 Ska unna oss en go fika på stan med  hihiihihihiih
Kääärlek


Kärlek Respekt

Kommentarer
Postat av: Petra

hoppas ni hitta ngt såg ditt sms när vi kommit hem kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

petra : Jo vi hittade lite saker ska lägga t strax ;)



kram

2008-09-01 @ 21:25:45
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback