- Jag inser för varje dag hur otroligt lycklig lottad jag är




-  En liten stund på stan resulterade i en lång tur visst ;)
skulle bara kika heter det jue ;)
Hittade lite saker :0)
Mestvar det massa mat nu  är båda frysarna  matade och kylenoch hela svalen och alla skafferier.
Älskar sånt då känner jag mig  lugn när jag vet att allt finns hemma kallas kontroll. ;).
Dock drar det ju i väg penga mässigt men vad gör det om 100 år ?`

Köpte en fin klocka till Madicken i fem års present  och en lek lera set man kan göra glassar mm.
Dock är det inslaget redan så inga kort ;).

 Har vart och  spanat på en grymt snygg soffa och bio fotöljer.

Bambi har vart och lekt en massa på en lekställe inne i en galleri var mycket uppskattat
medans pappa och Bambi lekte hann jag spana runt lite ;)
Leta söta inneskor till Madicken men hittade dock ej hennes storlek.


 Fyndade dock ett par fina stövlar till mig själv. ( sorry mamma  hade köpt ett par till dig om jag hade vetat storleken och om dom passade ) 100 kr som hittat ;)

  Bambi fick en ny pyjamas och 2 mösser och Bambi troser ;)


 Jag shoppade  en snygg grön object kofta med siden band och trä knapper
ett långt snyggt ribbat linne från VILA.

Älsklingen  spana efter lite kläder som han funderar på att köpa till veckan :0).






- Min nya vackra blomma man ser dock inte alla fina kristaller som ligger över halva som stenar som glittrar och glänser
sen där bak är det 2 stora vita stenar.
Den här blomman fick en plats  på mitt data / arbets bord :0)


 När vi kom hem gjorde vi tacos barnen fick sitta i vardagsrummet  och äta kika på film,
Bambi gnagde i sig grönsaker och var allmänt lycklig,


Älskar er mina hjärtan.


Kärlek Mamma J

Kommentarer
Postat av: Rabarberknopp

Gud, vad Bambi är lik sin pappa! Hon ser ut som en kopia av honom. De andra barnen är lika både varandra och dig men Bambi ser verkligen ut som en miniatyr av pappan..! hihi!



Föresten kan nog Madicken bli modell!! =) Så söt och fina drag i ansiktet!

Kram!

2008-09-28 @ 23:33:25
Postat av: mamma

Bara så du vet till nästa gång tåget går har jag stl 38 kramen :)

2008-09-29 @ 00:58:34
Postat av: Petra

Men vart har du varit i sundsvall??fina stövlar vill oxå haaa kram kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Rabarberknopp : Hii hii hii jag vet mini me look alike ler :0)

finaste vackraste :).

Näää vad fint skrivit ang Madicken hon är lik mig som liten älskar kläder oh visa upp sig hihiihih ;).





Mamma : Ha ha jag knep det sista paret 38 snygga va ? :0)





Petra : jag har ej vart i sundsvall ? Vad har du fått det i från =

Tack :0) älskar dom stövlarna :0)





puss puss

2008-09-29 @ 12:31:21
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Malla

Jag har länge letat efter ett par snygga stövlar, men jag har inte hittat några som är najs. Vart köpte du dom där????? Me lajki.

2008-09-29 @ 13:26:00
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Petra

JAHA SÅG UT SOM IKEA:-)E DET WILLYS ELLER??COOP?

2008-09-29 @ 15:27:57
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback