- Mamma är här såå jaa



- Jag misstänker tre dagars febern.
Vilket påhitt.

Bambi  har fortfarande feber trots alvedon dock känns hon normal nu då hon ligger  sover.
Jag hoppas att det håller i sig så man slipper oro sig :(
Älskade lilla tappra vän.

Vakna hela natten inget var bra förutom att ligga tätt tätt intill mamma och snutta.
 Helt otroligt att dessa ungar jag skrev om  nnu förra helgen  var här i dag oxå :(
grrrr.. kastat äpple på grannarnas dörr och kastat 2 glasflasker som låg utanför som bambi haft sin jucie i var ju bara att soppa grrrrrrr.
Dra mig baklänges !!!!!!!!
Inte ens en helg kan man softa tan ska behöva springa upp  naken för att kolla vad som försigår  på ens tomt grrrrr.




Chiao

Kommentarer
Postat av: Petra

Men jobbigt värre med dessa busungar då:-(men de e väl inte barnens fel du får kasta en hel låda med äpplen på föräldrarna hehe,hoppas bambi e bättre de e så jobbigt när de sjuka de små stackarna:-(kraaaam

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : ja men tror du ... suck....

Herregud dumt att mamman tar hand om dom istället för att festar ...

har ju fult upp med allt annat här hemma istället för att springa efter hennes barn :S grrrr grrrgrrr

Nu är hon bättre :0)

Goo och glad :0)





kram

2008-09-07 @ 14:07:38
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Petra

ja de e ju moget att festa förjämnan ;-)kanske dags å tänka om lite?ja du har ju så det räcker o blir över kram

2008-09-08 @ 10:10:39
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback