- Men din nyfikna gris




.  Madickens pappas ena kompis läser min blogg dagligen
dvs dag som natt ( det är en tjej )
 flera ggr per dag läser hon min blogg... inte bara det sen sitter människan och skriver  massa skit.
snacka om att intevaa torr bakom öronen.

Jo ni  vet ungarna jag berätta om  , som  väckt oss flera  helger / kastat äpplen / glas ?
she is the mother.
men väljer man att vara ute och festa  skita i sina barn får man ju skylla sig själv sen när soc knackar på dörren .

Poor people



Peace and Love

Kommentarer
Postat av: emmajj

men sluta snacka skit om andras barn kolla dina egna barn för fan!!jävla mythoman jävel.

2008-09-16 @ 18:17:20
Postat av: VintageRetroPrinsessa

visste väl att du snabbt skulle skriva haaa haaa haa.

poor people.

DET första du gör när du kommer hem läser jessicas blogg haa haaa

Postat av: Maria J

Stackars människa hon verkar vara!



Jessica stå på dig, du verkar stört frän och dina barn också dessutom, riktiga söt-troll alla 3 :)



Kram

2008-09-16 @ 18:39:01
URL: http://mariajonasson.blogg.se/
Postat av: Görel

Om jag fick leva om mitt liv så vill jag ha Jessica som mamma!!;)

2008-09-16 @ 18:54:16
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Maria : Tack för att du kommenterar :0)

Tusen tack :0)

ha det finast på dig.





Görel : Naaaaaw ;) Du är allt för din du :)

Kram vännen

2008-09-16 @ 19:27:43
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: emmajj

men herregud din stackare du är ju bara så pinsam!

har hört att dina barn springer till folk 7 på morron och mitt i vintern med bara pyjamas..skäms på dig!

2008-09-16 @ 19:38:39
Postat av: Anonym

Varför ska du själv vara på samma nivå... vad jag uppfattade i detta inlägg så snackade du precis skit om personen i fråga. Dubbelmoral så det stinker om det.

Då är frågan, hur torr är du själv bakom öronen?



Jag kanske bör nämna att jag är helt oberörd beträffande ditt inlägg, vill dock ge min åsikt omdin dåliga attityd. Kanske t o m ta ner dig på jorden!?

2008-09-16 @ 19:49:26
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Emmajj : Skulle inte tro det va då ligger dom och sover :0)

och vad du här pch vad katten skiter lägger jag i samma låda ;).

Visst svider det i dina ögon att du inte kan leva mitt liv och inte kan hantera den nakna sanningen ?.



Anonym : Nivå och tyckande är två skilda saker :0).

Och att snacka skit och sanning är oxå två skilda saker , det fick jag lära mig som liten.

det som irreterar mig att det ska svida så grymt i andras ögon när det går bra för folk .

Oj oj den svenska avundsjukan i ett nötskal.





Tar mig en titt snus torr bakom öronen ;)

tack för din kommentar :0)

2008-09-16 @ 20:28:26
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: emmajj

men herregud människa du tror att du lever i en drömvärld har hört att du är värsta psykot och bara ljuger hela tiden.sök hjälp din stackare,

2008-09-16 @ 20:42:24
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Emmajj : Please BITCH sök hjälp hos ig har du inget att hämta lilla lilla L ;)



Det finns nåt som heter informatör :0)

Tänk på det nästa gäng du öppnar munnen till fel person ;=).



Sälj dina fejk foppa ;)

2008-09-16 @ 20:50:18
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Emmajj : Please BITCH sök hjälp hos ig har du inget att hämta lilla lilla L ;)



Det finns nåt som heter informatör :0)

Tänk på det nästa gäng du öppnar munnen till fel person ;=).



Sälj dina fejk foppa ;)

2008-09-16 @ 20:51:16
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anonyma skata du hör mycket du ?

paraboll öronen på hel spänn från balkongen ?

2008-09-16 @ 20:58:20
Postat av: Petra

Ett gott skratt förlänger livet säg det haha...vadå fejk foppa tsss???har hon ngt med mitt ex att göra?? och jag tror inte dina barn e vakna 7 på morgonen ef som de somnar ju inte så tidigt:-)kraam vännen

2008-09-16 @ 22:15:49
Postat av: ejjj

men du ta reda på fakta innan du anklagar visssa för att ha kommenterat..jag bor inte i bjästa och jag har inga barn heller! Pucko

2008-09-16 @ 22:44:59
Postat av: Anonym

anonyma sopa skrämmande att se din besatt het mot jessica. Avundsjuka lyser inte direkt med sin frånvaro på dina kommentarer. Kanske dags att söka hjälp på det högre planet.

2008-09-16 @ 22:58:26
Postat av: Therese

Jessica vi vet alla vem den anonyma skribenten är tack vare hennes ex som pratar. Tycker att det är otroligt trist att denna människa aldrig kan växa upp och ta hand om sina barn istället för att festa lämna bort dom jämt. Kan man kalla sig mamma då ? Nej inte i mina ögon . Och inte i andras. Du är bäst vännen kram

2008-09-16 @ 23:02:43
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym : Antar att det är A ? som i Anneli ? hiihi hiii för det är väl bara du som kan se henne från balkongen hihiihihi där hon står puffar ;)

kram





Petra ; Yeeeees det är hon som var tillsammans med ditt ex vem annars ?

Inte mitt problem att hennes barn kommer till oss om morgorna och säger att dom ej fått äta frukost hemma hos mamma ;)

Dumt att spara pengarna till frulle mat kläder istället för att festa upp dom ;)

kram baby.



Ejj : Bulleribulleribock hur många horn står det opp ?

dags att softa lite med alla olika nick namns va ?

rattatttatataa.

Vart står det att du bor i Bjästa ?

heyy du är ökänd...



Anonym : Tack tur att det även lyser här på bloggen ;).



Therese : men va ? läser du min blogg ?

hiii hiii snart gr väl alla det i min bekantskaps / vänner krets ;).

Tack för din fina kommentar.

Hör av mig nåt i veckan har massa kläder till barnen dina .



Kram kram







pssst ang det där med att hon läna bort barnen jämt tycker jag enbart synd om barnen :(

som får växa upp bland såna föräldrar som väljer att dricka sprit punda iställe för att vara med sina barn :(

2008-09-17 @ 08:25:45
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: emmajj

asså shit människa vad är det för fel på dig ? du ljuger och håller på hela tiden försök tala sanning någon gång.du kan inte vara specielt omtyckt i bjästa.stackars dina barn :/

2008-09-17 @ 11:08:29
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Peji : tillåt mig små lite i vilken värld lever du i fablernas värld eller..?

vet du ens vem du skriver till ?

Den dena min dotter är med på dagarna är sin pappa som är förtidspensionerad vad har det med knarklangare att göra.?

Kolla vad du skriver tack :0).



Hmmm kan det vara Jonas ex som har hittat till bloggen isåfall säger jag välkommen :0)

träffade ju faktiskt Jonas i bjästa för några dagar sen hihiihihihii ;)

Han hälsa på mig och alla kidsen ;)

söta fina kids :0)



Emmajj : Du har stora problem snälla sök hjälp min blogg är inget forum för vilsna själar som du verkar tro ;).

Har du inget inget liv att skapa runt ?

iställetför att försöka vara delaktig i mitt liv ?????

Please hur gammal är du tre ?

Tror mamam papap kan hjälpa dig livet ut så funkar det inte tyvärr i denverkliga världen =)

2008-09-17 @ 11:48:29
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Peije : Allas JONAS EX hur kan du vara så besatt av ditt ex ....?

Bara för att jag är mycket sötare och smalare än dig ?

tragiskt.

Blir förbannad för att han hejjar på stan va fan du är 30 bast inse verkligheten han kan ha kompisar som faktiskt är av det motsata könet :0)



Fan ska en kille på 30 behöva dölja sina vänner pga av att du ej eccepterar det ?

stackare .

Han kommer ha fortsatt kontakt med mig vare sig du vill eller inte.

men att sitta och snacka skit om han att han skulle vara en pundare är ju bara tragiskt.

han röker ...

CIGG get a grip för fan ,

2008-09-17 @ 11:52:46
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: ejjjjj

du verkar ju tro att det är lina som komenterat det jag kommenterat men det är det inte, jag är inte lina :O tro vad du vill men jag är inte lina iaf!!

2008-09-17 @ 14:15:07
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Ejjjj vem har skrivit namnet lina ?

hahhahahhaha :0)

get a grip

2008-09-17 @ 14:18:15
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: smm

du jag vet exakt vem du syftar på.. tycker inte du ska hålla på och skriva massa skit om henne.. hon är en skit bra tjej och sköter sina barn och jobb helt fantastiskt..riktigt stark tjej som har båda fötterna på jorden och inte snackar massa skit om folk.. snälla du lägg ner skit snack om folk för du e inte någon ängel som du tror att du e... hör otroligt sjuka saker om dig som du gör...du e bara avundsjuk på folk som har det bra och skoj för den delen.. LÄGG NER DITT SKIT SNACK OM FOLK

2008-09-17 @ 17:37:39
Postat av: .......

tycker att du ska sluta snacka skit om folk du får bara ovänner,och sluta gnälla på andras barn..lägg dig inte i andras liv låt folk leva som dom vill och sköt ditt eget skriv skit om dig själv istället för att hitta på massa skit om andra människor och deras barn!väx upp!

2008-09-17 @ 19:28:09
Postat av: peji

Löjligt hålla på att ta bort inlägg, så länge det inte är hot eller något osant. Jag är INTE varken lina marlen eller jonas ex. Snacka om att vara vilsen, stackars dig som har noll koll och så korkad.

2008-09-17 @ 19:30:05
Postat av: VintageRetroPrinsessa

smm : Hur kan du veta vem jag syftar eller menar ?

sklle inte tro det ?

Tro gör man i kyrkan , detta är mitt liv min blogg ingen kyrka.

Respektera det.

Stackare :=).

Enda anledningen till att du skriver är ju enbart att du känner dig träffad ;)

är du så besatt av mig och mitt liv ?

har du som inget eget att leva ?



..... skit och anning är två skilda saker lär dig detta,

jag lever utifrån mitt liv lär dig det du med.

så kanske det går bättre i dit liv.

jag är inte den som viker mig en tum ska du veta.

jag står stadigt på jordenmed både fötter åsikter och mitt livs tänkande det kan ingen få mig att ändra . så är det så dont even go there .



Om människor kan ta hans om sina barn behöver inte andras saker gå sönder blir nerkletade eller kasta bilar på min grannes bil och ta sönder deras plommonträd ;)



och vad vet du lever du mitt liv eller ?

skulel inte tror det ;)





Peace fuckers

2008-09-17 @ 20:21:22
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Peji : Om du kollar noga finns ALLA inlägg kvar på bloggen vad dillar du i ?

Glömm ej att ditt IP nummer is blocked ;)



Mohhahahhahahahha who is in charge now ?

allan ?

2008-09-17 @ 20:27:35
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Go Jessi Go Jessi Go Jessi

2008-09-17 @ 20:30:19
Postat av: Anonym

rock on

2008-09-17 @ 21:13:16
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Yeeeeeees rock on : ) for the high class ;)

2008-09-17 @ 22:12:11
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Jennie

Herregud vilka tragiska människor det finns! Jag vet ingen bakgrund om vad allt snack handlar om, men varför älta? Livet går vidare och man lämnar saker bakom sig, somliga verkar ha väldigt svårt för detta...

Stå på dig!!!

2008-09-18 @ 01:40:41
Postat av: Anonym

Du är verkligen inbilsk. Så fort du får någon kritik skriver du antingen att personen är ful, svartsjuk eller fattig. Patetiskt. Mindervärdeskomplex så det lyser om det. Tycker uppriktigt synd om dig. Du har INGET som jag skulle vilja ha, så jag har svårt att tro att någon annan skulle vara svartsjuk/avundsjuk heller. Förresten, alla fattar att inlägget från "Bjästa bo" är skrivet av dig själv, det kan inte finnas fler än dig som skriver så illa med så mycket särskrivningar hahahaha. Gå och häng dig i hängtuttarna så blir jorden en bättre plats

2008-09-18 @ 09:25:49
Postat av: Jennie

Vill bara poängtera att jag syftade på den "besatta" kvinnans ältande och inget annat. Det verkar finnas mycket skit bakom och jag kan inte annat än hålla med gällande barnens situation, ska inte barnen vara det viktiga? Jag lider med dem och det gör hela historien ännu mer tragisk :(

2008-09-18 @ 11:52:07
Postat av: Anonym

Det är ju barnen man tycker synd om . Är ute tidigt på morgonen på helger ensam. Har sett dessa barn stå knacka på hos jessica kl åtta på helger. Tragiskt. Det var även hos oss dom kastat äpplen och plommon trädet var trasigt pga av att dom hoppat i det , då vi sen knacka på har ingen öppnat. Dvs dom varit ensam . Stått kastat glas på vägen en söndag tidigt . Stackars barn . Pappan i fråga är ju en missbrukare sedan länge. Jessica tack för en fin blogg som jag gärna läser mer. Som du vet ska vi ju ha smått

2008-09-18 @ 16:16:20
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Ni som känner mig vet vem människan är :0)

Eftersom Madickens snälla pappa pekat ut personen i fråga som inte kan acceptera vissa saker i livet.



Allt som glimmar är inte alltid guld :0)



Peace

2008-09-18 @ 17:35:24
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Just ja måste ju även tilägga att personen med alla olika nick är inne på min blogg glera ggr dagligen.

Aldrig skrivit innan men så fort ett inlägg dyker upp är hon snabbt inne på bloggen kommenterar ?Heeey hade du tagit hand om dina barn hade vi andra sluppit att se efter dom.

Vi har en familj och sover UT på helger.

herregud ska man inte våga ha bilen utanför gården för att nån ska kasta äpplen glas och grejjer ?

va fasiken.

så jävla sjukt.





Sen sitter människan och skriver ut sitt namn och allt

ojne vonje

är man född i går så är man :0)

skrattar ja vi skrattar :0)

2008-09-18 @ 17:39:25
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: neme

asså seriöst du kan bli polisanmäld angående dit skitsnack hört att dina barn inte är kloka och att du skiter i dina barn jämt..bara för att du inte kan ta hand om dina barn så behöver du inte skylla det på andra..ta hand om dina stackars barn istället för att sitta här å skriva skit om folk dag ut och dag in..stackars barn :(

2008-09-18 @ 17:59:30
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Nema : Lilla polisanmäld för hur livet ligger till ?

ojna vonja stackare läs på lite utan du gapar ut med munnen !!

Ett tips bara ;).

Jag har full koll på mina barn och tillåter INTE att do ¨ker hem till nån tidigt på helge ller kladdar på folks bilar / skickar på folks ruter ;)

Mina barn äter alltid frulle innan dom går ut om dagarna.

så vad du hör och vad su skriver lägger jag i samma skit låda :0)

Visst svider det att det finns bra mammer som gör allt för sina barn och älskar sina barn villkorslöst och väljer familjelivet istället för att festa / inte orka ta hand om sina kids ;) ?





Peace

2008-09-18 @ 18:05:23
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback