- Men era lata vidriga svin !!!




- seriöst nu som har hund plockar ni upp hundskiten efter er ?
Om inte dooo it.
Vidrigt för fan.
Var ute skulle skaka en matta och plocka in nya  äpplen och gå ner till förrådet hämta ut leksaker till kenny Madicken, tror nu inte på fan att jag kliver i en STOR djävla hund  poop ?
djävla vidriga svin  ta upp skiten efter er.
orkar man fan inte ta upp  hund skiten efter sig orkar man väl heller inte att ha hund.
Lata arslen.
Nästa gång jag ser vem fan det  inte är som tar upp skiten efter sig ska jag mula hund skiten i  fejjan på.

smart nu doftar mina Nike dojjer hund skit...
får stå ute vädra av sig.


Djävla hundägare  !!!!

Kommentarer
Postat av: Rabarberknopp

Oj, du låter som en riktigt argsint kärring.... ;-)

Gillar ditt temperament! Ser framför mig hur du springer efter människan med hunden och "hytter" med näven..! =) hihi!

Håller helt med dig att man inte ska ha hund om man inte tar upp skiten, men tänk om det var nån annan som rastade hunden tillfälligt typ grannen eller nån som inte äger hunden...

Han kanske försökte ta upp det men inte pallade för han fick kväljningar eller hade glömt påsar.... vem vet.... Själv får jag enorma kväljningar och kräk i halsen så jag rastar aldrig några hundar....

2008-09-24 @ 18:00:52
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Rabarberknopp : hhahahha hytte med näven är en av sakerna jag kommer göra hahhahahahah :0)sen är det bajs i fejjan som gäller :)





Tack för kommentaren kram

Postat av: Erica

Ja gooosh sånna människor finns här nere med. Ska börja tillverka små skyltar med diverse kränkande budskap på att sätta i. Jag plockar verkligen inte upp efter min hund i skogen men på trottoarer, i bostadsområden, lekplatser, gräsmattor vid sidan av en trottoar där gräset klipps osv är det vidrigt att låta skiten ligga kvar!

2008-09-24 @ 19:54:13
URL: http://tindrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback