- Men kära nån då





-  Kom hem från BVC för ett tag sen.. suck
  kte dit  genom att vi hade fått tid för prick tester men tror ni att dom gjorde nåt ?
icke sa nicke... djäkal dö nickar  va fan skulle vi dit för då ?
suck 1-3 månaders väntetid ????
Men hallå vi har väntat i flera månader suck .
 Vi bara smörjer smörjer och smörjer.. vi vill veta vad det är hon ej tål..
 NU inte om tre månader .


Bajs läkare.




 I morgon 06.30 hämtas Madicken inför sin resa till TURKIET med sin pappa.
HJÄLP  chocken kommer sättas in i morgon.... 7 dagar utan Madicko.
Mammas gull hjärta.
Kommer jag få höra din röst  under dom här sju dagarna ?
Kommer du sakna mig ?
Min älskade Madicken.





Käääääääärlek Respekt.


Nu ska jag åka handla sötsaker min kropp behöver  det i dag ;)
Puss


 En av Madickens älskling böcker / filmer.

Kommentarer
Postat av: Petra

Men kära nån vad jobbigt att lät där då;-)vänta så länge är eksemen kvar?att de tar sån jäkla tid med eksem så fruktansvärt jobbigt för det kliar ju liksom:-(stackare!

Madicken kommer sakna dig med all säkerhet.kram kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Petra : ja verkligen : det klias mest hela tiden eksemen tslagen kan lägga sig sen bara blossa upp dagen efter :(

Hii hii ii det får vi hoppas att hon saknar mig hiihihi ;)





Puss kram

2008-09-16 @ 17:42:24
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: madde

hej hej!!!



En vecka untan madicken blir säkert jobbigt för dig! Men tänk så kul hon kommer att ha. Fast hon kommer säkert sakna mamma!!!!!



Vet du hur gammal ett barn ska vara för att man ska kunna kolla pälsallergi? Har frågat läkaren men glömt vad han sa... Det var ngt med att små bebisar ej har päls allergi det kommer först senare...



Vet du ngt?



Kram

2008-09-16 @ 18:15:45
URL: http://www.elliesdagbok.blogg.se.
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Madde : Opps glömde visst att svara här ;).

Hon kommer nog att få en toppen pappa vecka det tror jag säkert :0).



Hmmm över 2 år tror jag att det var.

Dock är våra hundar allergi fria som tur var ;)



kram

2008-09-17 @ 10:42:35
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: sara

Hamnade här helt plötsligt =)

Läste om din dotters eksem, har du hört talas om en hudvårdsprodukt som heter Anaalizia?

Det tillverkas i Övik och innehåller inga konstiga oljor såsom mineraloljor utan görs bland annat på örtextrakter och eteriska oljor.



Använder bara deras produkter till både mig och min lilla son.



Kika in på deras hemsida om du har lust

http://www.anaalizia.com



Ha det bra//Sara

2008-09-18 @ 13:36:22
URL: http://saraforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback