- Mitt andra lilla tips




- På mitt favvo fik inne i stan BARISTA kan man  köpa denna underbara tidning som heter camino 45 kr.
Med ekologiskt inriktning, riktigt bra med en massa fina tips.
Den här ska jag ligga läsa innan jag somna in och drömmer söta drömmar.

Imorgon är en ny dag med nya möjligheter,

Kennys väska är packad med gympa kläder och frukt.
Alla barnens kläder är framplockade, perfekt att göra det dagen innan då hinner man mer mys på morgonen,
både inne och ute kläder.
Madickens dagis kasse är fullproppad med nya höst kläder så att hon ej fryser då hon är ute och leker  på dagiset.


Är ju så kallt nu på morgonkvisten, så  mössa är ett måste då man ska ut  med nyllet !!!

 Väntar på ett paket till Bambi med  har man tur kommer den snälla posten med det i brevlådan :0).


Dags att inta ligg position och bara njuta .



Peace love and understanding !!!!


chiao



Kommentarer
Postat av: Malin Harju

Man kan äve prenumerera på Camino så får man hem den innan alla andra! :) Kanonbra tidning!



Jag fick även hem ett fri-ex av KRAV's nya magasin Reko och den var toppen! Ska också prenumereras på!



Hoppas ni har det mysigt?



Kramalin

Postat av: Petra

Dyr tidning:-(men säkert bra:-) ja det e svinkallt ute kram

2008-09-30 @ 09:29:40
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: mia dh

Härligt ha en toppendag och smycket du frågade om har jag köpt i Strängnäs av alla ställen av en Silversmed som heter Margareta Gedda.

Ha en toppendag.

2008-09-30 @ 09:44:14
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malin harju : Hmm vi verkar ha sama läs smak :0)

Hinner ju bli en hel del läsning för dig nu när du ska vara hemma mysa med magen ;)

sen blir det full rulle :0)



Petra : Ärsssh ;) kram.



Mia dh : Otroligt vackert smycke,

Ha det finast

2008-09-30 @ 17:03:17
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback