- My missing link is home and make me complete




- Solstrålen är hemma * Åhhh mitt hjärta *


 I dag  är det nya kläder från topp till tå som gäller för Madicken.

 Ribbad dress
www.kretsa.se
Mössa Nova star www.minpluddevutt.se

Vackraste underbaraste du .




 Mitt hjärta en del av mitt liv mitt  allt.

Just nu  är det leka ute med kompisen och brorsan som gäller.

På söndag är det kalasdags då fyller en av hennes bästa vänner sanna 5 år,
bäst jag letar  en present i morgon nu då :0).


Peace love and understanding  !!!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det är riktigt gott=) kna inte sluta äta men jag sprängs så fick lov att sluta äta haha.



Jag gillar inte keso=/



Kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Linda : Din galning ;)

Keso som e sååå gott :0)





Kram

2008-09-24 @ 19:07:28
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Gud, så fantastiskt fina barn du har! :)

Lycka, hälsa och välgång till er!



Kramalin

2008-09-25 @ 06:25:05
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback