- Notice you notising me , bad to the bone





- God dagens alla läsare.
Fredag i dag  kenny var lite seg i starten  på morgon kvisten  och kom i väg i sista sekund.
bambi har haft svårt att sova i natt
sover BARA om hon får ligga under min arm typ ;) nära bröstet.
I dag är det jag  som ska få fetaste  massagen :0).


Kenny åker till sin pappa i helgen igen.
Första helgen med bara Bambi.
Hoppas att hon kan sova  skönt i  helgen så  jag och honey kan få en massa quality time.


Ska strax in till stan
har min nageltid i dag.
sen ska jag spana lite på stan.
sen blir det stor handla mat för hela slanten.


Ser ut som att det blir  kalas dags i morgon
Alexander fyller 9 år. stor killen.


  " Lycka är inget man bara får utan nåt man förtjänar "



Peace



soft låt att    chilla till :0)
Bambi shakar ;)



 " Musik finns alltid i min kropp "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback