- Sempers nya lilla provsmakare Bambi




-  Har haft kontakt med Anna  på semper och har fått äran att vara mamma till den nya lilla smaktestaren Bambi, som fått äran att testa deras nya ekologiska maträtter. TUMMEN UPP för vi älskar ekologiskt här hemma.


I går smakades Banan och mango desserten till hennes ekologiska gröt, tummen upp vart resultatet.




Gå gärna in på www.semper.se och bekanta dig med det nya ekologiska sortimentet innan du beger til dig affären och handlar.


Hör gärna av er till mig så  jag får veta om just ditt barn har nån favorit ur deras ekologiska sortiment ;).



Tack semper.

Kommentarer
Postat av: Malla

Åh, så spännande. Måste få veta sen hur Bambi gillade dom eller ej. Jag försöker köpa ekologiskt så ofta som jag bara kan till vår lilla dam, men det är inte alltid så enkelt. Utbudet är ju inte det största, men bra att det kommer mera. =)

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malla : Halå madamen ;) Läget bra denna fina lördag ? :0).

Wiihooo kul att fler hänger på eko trenden ;).

Yeees mat rapporter kommer :0)



ha det finast mvh J

2008-09-13 @ 16:35:08
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna vara snäll och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/2/-1/votes/5185986



Det vore jättesnällt och jag skulle bli skitglad! :)



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :D

2008-09-13 @ 16:37:46
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback