- Vinnaren av Redken all soft tävlingen !!!!!

- Vi har skrivit lappar och lottat här hemma
Bambi drog en lapp som hon gnagde upp hälften  hahaha men jag hann at se namnet,


Vinnaren vart ingen mindre än OLIVIA  du hade mailat  mig oxå så  jag  har precis mailat dig ang vinsten behöver din adress för att kunna skicka vinsten.

Hoppas att du får användning av den när ditt hår har vuxit ut.
I dag  ger  jag dig  all min kärlek och energi och önskar dig lycka till på sjukhuset  och hoppas att  resultaten är bättre.


 Du är en värdig vinnare .
Du har fått gått igenom så mycket det senaste året så jag  hoppas att håret växer tillbaka och att du ska få användning utav denna mirakelburk.




Ni andra grina inte snart kommer det upp nya tävlingar på bloggen :0)



Peace and love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt blogg du har :=)Ha en skön måndag...

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym : man får tacka och bocka :0)

Ha det finast själv mvh Jessica

2008-09-29 @ 12:53:55
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback