- www.jagärenfrooshis.se

Vi befann hos på tåget, trängda mellan medpassagerare som sardiner i en burk, när det plötsligt slog oss. Vi borde inte pressa medtrafikanter. Vi borde pressa frukt. Och vi borde inte göra det hör ombord på 7:41 tåget till London Bridge, med stopp vid Vauxhall Bridge och Tulse Hill, vi borde göra det i Sverige. Så utrustade med några noga utvalda jordgubbar, ett dussin fasta mangos och ett antal söta bananer flyttade vi vårt läger norrut och uppfann vårt medel mot det moderna livets stress. Froosh smoothie. Våra svenska vänner sa ingenting. Dom började bara dricka. Vi förstod att något var på gång. Nu kommer vi aldrig hem igen. Nu är det här hemma. Det här är Froosh.



- Perfekt att  man har  froosh hemma i kylen när törsten sätter in ,
håller på städa och dona om vart annat men du somna lill hjärtat så jag tar mig data tid :0)
inväntar tills tvätten är klar så jag kan hänga upp slänga i maskinen :0).


 Jag älskar froosh.



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback