- Din mamma

 Det var en gång en polis som jävlades med en skurk i finkan.
- Jag ställer dig en gåta, sa polisen. Klarar du den släpper jag dig fri. Förstått?
- Mmm...
- Vad är det som har 4 hjul och rullar?
- Lätt! Det är en bil, svarade skurken.
- Jo, men du svarade inte rätt, för du sa inte om det var en Audi eller Volvo. Vi tar en till. Vad är det som har 2 hjul och rullar?
- En motorcykel?
- Njaaaa.... Du sa aldrig om det var en Yamaha eller Honda.
- Men shit, suckade skurken, okej, här har du en gåta av mig. Vad är det som går runt på gatan och säljer sig?
- Hehe lätt! skrattade polisen. Det är en hora.
- Jo, men du sa aldrig om det var din mamma eller din syster.


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, den var bra :)

Postat av: Anna/Levindas Värld

Ouch!!! Slag under bältet vill jag kalla den där....hahaha!!



Don´t you ever talk about my mama!!!!



2009-04-16 @ 09:25:34
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Starmama

Tusentack för din gulliga kommentar! :-) KRAM!

2009-04-16 @ 10:32:43
URL: http://starmamasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback