- I will always see the sky









- Go kväll :)
Bjuder på lite bilder på min gamla skänk om jag sitter och har datan på :)
Bonsai trädet planterae jag om i går i en ny större kruka och satte spets band på :)
Torkade rent och gjorde nytt :)
Vart nöjd :)

 I morgon startar jakten på lite pyssel grejer att ha i min nya låda :)
Kul värre :)

ska mötta upp mamma på stan tillsammans med Madicken och vi ska göra brud drive på stan och äta kina buffe :)
Hoppas at det är strålande sol :)

Kenny har skola sen ska han till sin pappa på kvällen ( pappa helg ).
Bambi har kvalitets tid med pappa  och farmor :)

Älsklingens skjutsar in oss och allt till mötesplatsen :)
Det kallar ja kärlek det :).


Nu ge lillan kvälls  fika innan pappa ska natta :)


Kääärlek





Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

fasen vad mysigt och pyssligt du har, jag bara har mina ideer ihuvudet sen blir det inget mer urtråkigt egentligen.... och jag undrar varför det blir så.....

kramar lolla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback