- Min flicka







- Min flicka får mig att le skratta :)
Hon ger mig så mycket energi , vårat lilla energi knippe.


Dagens Bambi :

Polarnpch pyret strumpor.
Leggings Polarn   och pyret
Tröja Polarn och pyret.


Väntar på mannen som är ute och går innan vi ska bege oss mot stan :)
Jag ska på  möte sen möta syrran på hennes jobb lämna saker hennes barn ska ha och smink till henne som den snälla stora syster jag är :)

Second hand besök och chai latte är given för dagen :)


Har stått nere i garaget satt upp en lysaramatur, sicken djäkla jobb tur att vi var två :).

Älsklingen är snäll som alltid och skjutsar in mig :)
Tack min lilla sockertopp :)
Vi kompenserar verkligen varandra till max vi två oslagbar kombination :)
Du ger mig så mycket energi älskar dig.


Nu ska jag vara en duktig tjej rensa och göra fint i smink väskan :)



Käääääääärlek



Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

vilken gullig liten sötnos.....

och så ser hag ju "teletubbies"på bilden åxå dom gillar jag verkligen

kram kram lolla

Postat av: vintageretroprinsessa

Lolla :=) Dom teletubbisarna har hon fått ärva av sin snälla storasyster :)

leks flitigt med :)



Kram

2009-04-21 @ 19:22:29
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback