- Min kompis är en tjuv och Bambi är en duracell kanin diiig diiig diiiig




- Hajk !!!!
 Jag överlevde dagen med nöd och näppe hahahhahahaha fan har ont i  magen från alt skratt , oj oj oj Petra ;).


 Mötte upp Pluttan pch plutten Petra och Engla :) på stan , Engla satt så där snällt och fint och säg på tutte.
Medans Bambi stog upp i vagnen och vråla som en apa  diiig diiig diiig.
 Skulle bara ner  till viket pris springa och ta på allllllllllt i promise you alllllt.
 Som värste duracell kaninen for hon omkring öerallt.


 Lekte först på  Leklust.



 Banan och drickes paus  efter  lek och bus.
Moonkids klänning och exit strumpisar.



Englisen busar  ( Vart nog gladast när storebrorsan kom förbi ).


Anyway 2 min innan bussen kom slocka duracell kaninen.
sov  45 min sen var det slita i påsar som gällde för hela slanten :)
 En hel portion mat slank ner en mack bit och en näve vindruvor :)

sen var hon fit for fight att busa :)


 Gick upp skurade och dammsög innan vi duschade tillsammans :)


Ps dagens absolut roligaste måste vart när vi gjorde våran sista anhalt på Lindex.
 Engla sove ri vagnen och bambi hoppar studsar i sin och sliter ner alla kläder :)

 Ser Petra vandra bortåt i en tvillingvagn i en helt annan färg och tänker whaaaat.
Börjar vråla där inne Peeeeeeeeeeeeeeeeetra Peeetra en förvirrad Petra vänder sig om mot mig och fattar inget jag ba hallå du har tagit fel vagn hahahhahahhahahaha.
 snacka om pärs tjejen son hade vagnen stog där alldeles högröd hon ba " jag tyckte väl att det hände nåt här " hahhahahhaha fan trodde jag skulle vikas dubel av garv ;)


Petra du e bra rolig du :)


Tur du kom hem med rätt barn :)

 Piiiiz

Kommentarer
Postat av: Erika

låter som ni haft en super dag! :D

Postat av: vintageretroprinsessa

ERika : Japp :)

Allt bra själv ?

2009-04-08 @ 21:23:25
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Malla

HAHA, gud vad roligt!

Ser ut som att ni haft en superhärlig dag, underbart!

KRAM

2009-04-08 @ 21:27:50
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Petra

Haahaaaha faan vilken pärs! Helt crazy tänk om du inte sagt nått,undra hur långt jag kommit hehe kraam

2009-04-08 @ 21:58:51
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Malla :))))))))



Petra : Till hissen ? Där du skulle märkt att fan vad vagnen vuxit :)

2009-04-08 @ 22:25:19
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback