- Reach for the stars because mum and dad will catch you



- Självklart bjuder jag på en dagens shopping.

Denna tavla vart det en riktigt gammal och fin passar perfekt in i mitt hem :)
Har en annan liknande fast med en annan  text.

 Vackert tyg med spets  ( mamma köpte ett liknande och ska göra en hissgardin av det smart )

 Vackra ros skålar jag tänkte ha lite pyssel i elelr färska jordgubbar när man ska bjuda på det

  

Madicken köpte nya skor ( smarta med dragkedja på sidan ) en alfons bok och en enhörning :)

   

En vacker skål i pressat glas. Liten kassapparat till inredning snyggt och gammeldags.
5 vackra assieter med rosor. och Guldkant.

Virkad påse som jag ska byta till svart spets band i :)

 

Investera i nya skålar och talrikar :) som vi premiär åt på i dag :) prickigt vårigt och fräscht



 

Sista anhalten cubus innan min skjuts hämta upp mig :) Stövlar och regnjacka i snyggt lite katvig aktig mönster :)
Detta ska Madicken ha som hemma regn kläder :)


  

Bambi fick en ny kjol och köket fick an vacker glas apelsin / citrus press.

  Hjärt kruka.



Nu natta en trött Madicko och ta fram pepparkaks muffinsarna med frosting och half baked Ben& jerrys och chilla :)


Piz

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

alltid lika kul att kolla din shopping:-)

massa kul grejjer du handlat, den där tavlan ska jag nog ta efter och använda mig av mina kalligrafi kunskaper tror jag

ha en mysig fredagskväll lolla

Postat av: Petra

hittade du enhörningen på second hand??så fall alex gamla hihi kram

2009-04-24 @ 22:35:32
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Lolla :)

KUl att du gillar shoppingen :)

alltid kul att inspirera andra :)

Hoppas att u får till den snyggt :)

ha det finast,



Petra ; meeeeen petra då :)

Kunde jag ju ha köpt av dig din galning :)

Madicken ligger sover med den nu :)

2009-04-24 @ 23:07:15
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback