- sweetK




- Ett alldeles underbart paket damp ner i brevlådan i veckan :)
Jag sparade det bästa till sist :).
Nästan så jag vart alldeles pirrig då jag öppnade paketet :)



 Inuti fanns detta vackra armband med dom finaste berlockerna för mig.
Bättre bilder utlovas  på detta vackra smycke :).

 Detta kommer bäras i sommar ill brunbrända handleder :)


 Karolina borg är hjärnan och designern bakom just detta handgjorda unika smycke.
Ett smycke som görs i mycket begränsad upplaga.
LYX är vad jag kallar detta vackra armband :).

"Lisa Houseman" Bracelet Blue

Gold plated chain in two shapes. Large blue mother of pearl, small white mother of pearl, white quartz stone black plastik tooth.

About 17cm in length.

540 SEK


(Since every piece is handmade there is a possibility of small variation.)


 Om du själv  vill beställa ett vackert smycke besöker du
http://www.sweetk.se/







Eva röse är bara en av kändisarna som fallit för denna smyckes design.


I love my bracelet !!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

JÄtte snyggt Sickan.......

2009-04-05 @ 09:21:36
Postat av: lolla

morning

coolt.... jäkligt snyggt.

kolla in hos mig får du se mina frächa sommar armband... lite enklare design kanske :)

kramar lolla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback