- You give me the luck




- Herregudarnas skymmning vilket underbart väder :)
Galet underbart :)


Mumsa nyss i mig en kebab pizza och en pizza sallad :)
Sen hoppade  lill Bambi i duschen efter  massa lek och bus ute då blir man faktiskt smutsig och lite svettig då e det skönt med en snabb dusch :)

Strax är det Robinsson och mys på hög nivå :)

Älsklingen överaskade frun i huset med rättvisemärkta röda rosor , hur gulligt är inte det liksom * ler så där fånigt sött *

 Han char tv lir  kväll med en polare och jag inkasserar  en lång massage när han kommer hem :)
Me lajki lajki :0).




Mina  vackra barn.


 / love  Mamma Jessica och wify








Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

tur du har då som får röda rosor :-)

vilken höjdar dag vi haft !!!

ha en härlig kväll lolla

Robbinson för mig med nu

Postat av: Petra

Robinson ger ja inte mkt för :( kanske för att man har en vildapa vaken då hehe snygga rosor o mysigt med utelek fin pop flarra kram

2009-04-25 @ 22:31:18
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilka sötnosar...........Madicken ser hon ball ut eller ser hon ball ut hehehehe. Ser att hon har nya skorna på sig blev dom en favvo eller?? kram till er alla

2009-04-26 @ 22:43:08
Postat av: ME&MY

ah, vi har oxå såna Dora våtisar, Junie använder dem till rumpen =)

2009-04-27 @ 11:23:23
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback