- Love is a feeling



- Första anhalten är  som nästan alltid röda k :)
Surrade med Peter  en sväng den mån det gick innan Bambi sprang nuts där inne och   var som en liten apa :)

Hittade iallafall denna lilla glas skål som jag har sen innan :)
Och ett vackert glas äpple :) sweet.

 Polarn och pyret braller , vit body , galosher och fint hemstickat set med kofta och mössa vart det till Bambi på röda k.

  Veckans vara måste ju vara denna randiga tröja på Hm för ynkliga 50 lappen.
                                             Finns även i cerist och vitt :)

 Basic top från VILA



 Nya påsk ljus ;) som Bambi försökta äta upp :)
Kenny ska få en planetpolare flaska i morgon :)

Till Bambi hittade jag en liten söt termos perfekt  att ha med sig nu i vår. Älskade motivet känndes som jag liksom :)

120 pix Åhlens.



Kenny fick en Muzzel :)

   

Princess påslakan till Madicken.
Ros handduk tillköket och virkad duk köksbordet.
Toa påse i tyg att ha toarullar i .
Keps Madicken och äta 70 tals jeans i utsvängd variant.


Alla barnen somna innan 21.00 tummen upp :)
Nu ligger hundarna snarkar i soffan och har det mys ;)


Efterlyst på tv och snart vankas det färska jordgubbar för oss :)


Love

Kommentarer
Postat av: lolla

morning

vilka mysiga grejjer du hittat

termosen blev jag stört kär i, gud vad söt..

kram lolla

Postat av: lolla

morning

vilka fina grejjer du fixat....

termosen blev jag stört kär i, den var sååå söt

kram lolla

2009-04-09 @ 06:50:23
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback