- En liten egen säng :) Till våran Bambi



- Det var det här vi hade för oss i dag :)
Hämta hem denna gamla utdragbara fina säng till lill stumpan :)
så söt så :)

 Kolla bara hur söt madrassen var :)

 En mamma mu och en träkorg, blir perfekt till nya sängen tänkte jag :)

 2 små avlånga indiska örngott :) sött till sängen tänkte jag :)

  Korgen fylld med telletubies och böcker och en mys snutte :)



Upp till av sängen :)









Bambi inspekterar sängen med ett glatt humör :)
Iklädd sin katvig dress och nyvaken efter en sovtur i bilen :)



 Behöver jag säga att vi är mycket nöjda ler :)


Käääärlek

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vilken mysig säng Bambi fått!! KRam

Postat av: Petra

Mysigt med egen säng :)stor tjejen kram

2009-08-05 @ 21:25:36
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: sanna

ååh! läste din blogg förut men sedan krashade datorn och jag mindes inte adressen din..då var bambi en liten bebis, vad stor hon blivit!!

2009-08-06 @ 12:45:22
Postat av: miggs

Meen så mycigt! Och som vanligt har du så suoermysigt hemma ;-)

2009-08-06 @ 15:12:44
Postat av: lolla

halloj

vilken perfekt säng du hittat till din lilla älskling, där kommer hon att sova gott med alla sina gosiga kompis djur....

Hur går det med lilla marsvinet som blev ensam då??

kramar lolla

2009-08-06 @ 23:17:14
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: mamma

Åh vad mysig sängen var....har hon sovit gott nu då??Det var ju jätte söt och med en Monkey madrass oxå hehehehehe....kramen

2009-08-09 @ 15:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback