- Hej vet du vart man hittar en lerduva ?



- Bambi i morse  testar mössan som hon fått av Madicken :)
Glad som en lärka :)
Tror hon ärft mitt klädintresse ler :)


Åkte in med honey eftersom det drog ut på tiden då Malin vart sen på hennes häst klinik uppdrag :)
Gick LÄNGE på stan alldeles själv :)
Ganska så mysigt :)
spanade in en massa saker .
2 presenter inhandlades kan dock ej skriva här då dom läser bloggen :)




Madicken har fått en snygg inredningsdetalj till rummet.
En stor gammal tvättbräda  i rosa hur fin som helst :)

 Finaste kockums skålen som barnen ska ha som sin egna fotbad :)
En vacker broderad blomm kudde :) och en virkat matta till Bambi nedanför hennes säng :)

 Kenny fick dom finaste jonglerings  bollarna som var virkade :) En nöjd kille :)


 Trosor gråa leggings och MUMIN mössa till Madicken Lindex.



Ett vackert fat och  underbart doftljus till sovrummet :)

 Balla fick en scarves och jag ett fint pennfodral Åhlens.




Vackert 5 dl glas måt sen fick jag en fin kopp rån second hand :)

  

Madicken fick ett par extra stövlar och handtovade filt tofflor :)
Orrefors lykta till sovrummet,
Plupp Bok Bambi och hennes salva och Bamse läppsyl Madicken :)





Men det absolut bästa var ändå den här gamla vagnen som vi letat efter SÅ länge :D
Helt plötsligt fanns den där mitt framför mina ögon *Lycka*


Och ännu lyckligare vart Bambi som fick den i dag i för tidig födelsedags present :)



Nyss kollat på Du blir vad du äter och fått massage av alla kids :)
sen fick jag massera dom en och en :)



 / Love love love

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka underbara grejer du shoppat!! =)

Vagnen var super gullig...kan tänka mig att Bambi blev överlycklig!!

Åh doft ljus är en stor favorit i mitt hus;-)

kram på dig

Postat av: Maria

Vilka underbara grejer du shoppat!! =)

Vagnen var super gullig...kan tänka mig att Bambi blev överlycklig!!

Åh doft ljus är en stor favorit i mitt hus;-)

kram på dig

2009-08-27 @ 21:50:57
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa



Maria :) Tack. Doftljus används det flitigt av här hemma må du tro :)

kan man ens leva utan sånt ?



Hon leker lycklig med vagnen ännu :)



kram

2009-08-27 @ 21:55:01
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Petra

guuud så mkt fint du shoppat retro vagnen var hur cool som helst jag hade en lika fast i grön då jag var liten synd den inte finns kvar hade varit kul o haft till tjejerna kram

2009-08-28 @ 08:46:25
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Petra tack :)

Vet du e på jakt efter en till hammal dockvagn till Madicken i typ grön manchester eller brunt hur coolt hade inte det varit liksom :)

Hoppas att ni alla får en fin fredag :)

och att Alex får en fin dag på skolan :)

Tänker på henne en massa ska du veta :)

2009-08-28 @ 09:03:21
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: lolla

morning

guud vad du handlat bra grejjer alltså...

vagnen var toppen för att inte säja den helt underbara koppen med rosor på ME LIKE...

kram lolla

2009-08-28 @ 09:16:33
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: mamma

Roskoppen skulle gärna få flytta in i mitt köksskåp hehehe........jätte fina saker!!

2009-08-28 @ 14:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback