- Mina tankar går runt runt som råtter i bur

Det finns ett land i Ingenstans där alla drömmar lever.

I detta land är himlen blå och solen mot oss ler.

Din hand i min. vi vandrar längs grönskande ängar och doft av förgätmigej.

Ett land byggt av hopp och framtidstro, där bor inga sorger.

Vi blåser såpbubblor som får flyga fritt för vinden utan att krossas mot en vägg.

En hårlock mot din kind får ligga kvar.

Det finns ett land som inget vet, där dagarnar fylls utav klingande skratt.

Du ler för all den kärlek som bor där.

I detta land i Ingenstans, där du nu finns.


 Jag vill oxå flytta till ingenstans.
Bara för att se dig skratta , vara fri som en fågel och le mot mig.

Jag ska brotta ner dig i gräset och skratta för att du ligger på en hundbajs...
som jag skrattar .


Vi mot världen en för alla alla för en .

 Jag ska kolla efter i himmlen efter alla stjärnor som faller för då vet jag att det är du som kastar ner dom.
Men kasta dom försiktigt så dom inte förstörs, jag ska försöka fånga en  jag ska klara det . Sen ska jag skriva på stjärnan och kasta upp den tar du emot den då ???

Jag saknar...

Mina tankar går runt runt som råttor i bur.

Jag står här nere  med halva meningen men duhar andra halvan..
hur ska jag veta vad som sägs nu ?

Har dom ingen telefon där uppe du kan ringa med ?

Knas apa inte sover du väl ni ?


 Love you brother Roger , little sis

When I look into your eyes I can see a love restrained
but darling when I hold you don't you know I feel the same
nothing lasts forever and we both know hearts can change
and it's hard to hold a candle in the cold November rain

We've been through this such a long long time just trying to kill the pain
lovers always come and lovers always go and no one's really sure
of letting go today walking away
we could take the time to lay it on the line I could rest my head
just knowing that you were mine all mine

So if you wanna love me then darling don't refrain
or I'll just end up walking in the cold November rain

Do you need some time on your own
do you need some time all alone
everybody needs some time on their own
don't you know you need some time all alone

I know it's hard to keep an open heart
when even friends seem out to harm you
but if you could heal a broken heart
would't time be out to charm you oh

Sometimes I need some time on my own
sometimes I need some time all alone
everybody needs some time on their own
don't you know you need some time all alone

And when your fears subside and shadows still remain oh yea
I know that you can love me when there's no one left to blame
so never mind the darkness we still can find a way
nothing lasts forever even cold November rain

You're not the only one you're not the only one

Don't you think that you need somebody
don't you think that you need someone
everybody needs somebody
you're not the only one you're not the only one

Don't you think that you need somebody
don't you think that you need someone
everybody needs somebody
you're not the only one you're not the only one

Don't you think that you need somebody
don't you think that you need someone
everybody needs somebody
you're not the only one you're not the only one

Don't you think that you need somebody
don't you think that you need someone
everybody needs somebody


Kommentarer
Postat av: veronica

Hey det va du som va bra vän med min storebror råger

har hört mycket gått om dig,ville bara säga hej ta hand om dig kram veronica

Postat av: mamma

Tankar kommer tankat går men minnet det består tänk på det gumman.....känner så med dig i dina funderingar om VARFÖR...en fråga som nog aldrig blir besvarad! Men om något gott kommer ut detta så är det att din kreativa ådra för skrivandet kommer fram, du är så duktig på att formulera dig!! bamsekramar

2009-08-09 @ 15:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback