- Monday stan med Malin





- Åkte in till stan med Malin som hade lite ärenden att göra.
Klart man inte tackar nej :D


 Köpte denna fina prinsessa och glas skål till Madicken.

  

 

Kenny fick en snygg Polarn  och pyret tröja ( snygg till jeans  )

Camo termo braller till vintern.

 

Softshell jacka med turkos fleece insida :D

 

 

Ej med på Bild Hello kitty  till hennes crocs :D 

Madicken fick röda skinn höst stövlar . Klänning i plysh med hjärta och hello kitty vatten flarrs ( hm )

 



2 classic linnen doft wax kaker til barnens rum  . Himmlen runt hörnet :D



 Gammal reklam på baby tvål :D
Toan nere .

 

 

Bambi fick nytt underlägg till matbordet ( Åhlens )  TigerBalsam och en ny vattenskål till hundarna att ha nere i köket :D ( KÖpte även en ryggkliare men den  orkade jag ej knäppa på hahahha alla vet väl hur en sån ser ut :D

 




 Finaste vackraste porslinet från Rörstrand. 2 små fat och ett fat och en kopp , här ska njutas chai och eko the :D





Storspexaren blir sååå häääär glad då mamma kommer hem.
 sliter tag i mig och ska leka med snusdosan och pussas och kramas om vart annat
Mitt fina lilla hjärta :D


 / Love love love


Kommentarer
Postat av: Maria

Du och jag skulle nog behöva ett köpstopp ;-)

Super fina grejer hade du köpt!!!

Ha en mysig kväll!!

kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback