- Paviljongbur

Paviljong/bur fr Madame Stoltz shabby chic lantligt franskt


-  Torsdag barnen står borstar gaddarna :)
Väskorna packade med alla extra kläder regn kläder på och frukt i väskan -
Kontakt böckerna skriva i :)

Lillan spver sov en stock tätt tätt intill pappa.

Hundarna har vart ute och luftat  sig :)


 Är lite sugen på att att köpa denna fina paviljongbur från Madame stoltz att sätta pysselhänderna i :)
Är den inte snygg så säg.


 Idag efter 12.00
Åker jag in med Mallan till stan för lunch shopping och span  på  stan :)
Bambi liten är hemma  med pappa och härjar :)


Idag ser det ut att bli kokt potatis biff ala lindström  sky sås stekt lök och kokad broccoli och en god sallad.
MUMS.


Love love love

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som en fullspäckad dag=)

Jag fick ut hela 4500 av försäkringskassan så för mig är det slut shoppat den här månaden=(

Jag får fönster shoppa istället=)

Kram på dig ha en super skön dag=)

Kram Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback