- Strålande sol




- Idag har det vart kanon väder hela dagen :)
Eller är väl kanon fortfarande :)

starta dagen med  frulle och mys i sängen.
Hade en liten tröttis brevid mig i morse. :)

Sen gick vi  ut med hundarna och njöt av solen.

Åkte in till stan med Bambi och Malin :)


 Har hämtet ut ny medecin för ryggen. Värk tabletter.
Hoppas att det försvinne ringe kul går runt och ha ont i ryggen !!!!
Kanske blir så då man bär Bambi en massa :)


Min duktiga tjej var sp duktig i dag och har gått en massa själv,
En ny telletubbies fick hon som present oxå :)
Hur söt som helst nu har vi alla minsann :)
Mitt lilla älskade hjärta.

Sen åt vi vegetarisk hamburgare och Bambi mumsade glatt i sig.

 Köpte snygga leggings på Exit till Madicken.

 En fin kjol som man även kan använda som tubtopp köptes på VILA.

  

Kenny fick en ny lampskärm. Sen fick han 2 tröjor. Gina tricot kofta i rött.



Sötaste nyckelringen till mig själv :)

 6 nya fina indiska glas följde med hem oxå :)
Jättesnygg skjortklänning från Only, strl M!

Fin tunnare jacka från vero moda.


Nu ska vi strax ut plocka in massa hallon som är barnens nya favvoo syssla :)
I går vart det en stor burk och vi satsar på lika mycket i dag minsann :)




MIn lilla goding i går kväll då vi gick till en kompis och lekte :)
sitte mumsar färdkost i fprm av morots stavar :)

 / Peace love and understanding :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Här har det också varit fantastiskt väder idag, man blir ju så lycklig då! Hoppas, hoppas, hoppas att det håller i sig :D Nyckelringen var heeelt underbar, vart kommer den ifrån? Krams

Postat av: mini

men åå härliga lilla söta! puss! mini

2009-08-03 @ 21:42:22
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: Petra

meeen ser bambi har finjackan på sig (roligt)kram till er

2009-08-03 @ 23:21:05
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback