- Välkommen hem lilla Dora



- I dag har jag och Malin varit lite busiga :)
Vi har nämligen lurat Madicken att vi skulle åka mata hästar :)

Men först förbi camillas grav  där vi kollade in den nya fina hjärtstenen .
Så fint och fridfullt där.

Sen åkte vi till okänt resmål och hämta hem lilla Dora :)
Madicken var helt omedvetandes tills vi kom dit ( Madicken frågade om hon fick hålla i den )
 Då sa jag att men Madicken den ska du få men hon fattade inte tills Malin sa men Madicken den där ska du  få :)
Ögonen stora som pingis bollar och ett leende som sträckte sig över hela ansiktet hahahhaha :)
snacka om lycka .




Titta vilken sötis :) En liten fetis som Madicken sa :)



Bedårande  söt  visst är hon ?


 Har en mycket lycklig tjej här hemma som fått en för tidig födelsedags present :)
Hennes bästaste dag sa hon nu ikväll :)
Det värmer i mitt mamma hjärta :)




The Doras place :)
Plockade inn en  liten äppelkvist och rengjorde hela buren .
Och satte in ett hus med ekologisk bomull :).


Spännande det hära :)



 / Love love love

Kommentarer
Postat av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Vad kul! Jag log när jag läste om Madickens reaktion :D



Ingen har hört av sig angående Bambi så hon får bo här med oss och tillsammans med sina bebisar. Iaf tills dom är stora nog att flytta.



Annars får vi hela huset fullt av djur, har två marsvin också. Haha, min sambo vill egentligen inte ha något djur överhuvudtaget och nu har vi sex (eller kanske fler, kan hända att det ligger nån till liten bebis i boet).



Fast min sambo verkar rätt nöjd ändå :P Haha, han behöver ju bara gulla med djuren det är jag som matar och städar till dom ;)

Postat av: Therese - Lurans blogg

Oj vilken lycka, jag minns när ja fick min eremitkräfta so mbarn hur stort det var.. Hi,hi. Du msåte vara världens underbaraste mamma, dina barn kan skratta sig lyckliga! KRAM

2009-08-17 @ 08:35:00
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Görel

Åh vilken söt en!! Är det en hamster?

Krama Madicken från mig:)

2009-08-17 @ 15:51:33
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: mamma

Så har Madicken blivit djurägare då grattis till den söta hamstern jag får kolla den nästa gång vi träffs kram mormor

2009-08-19 @ 10:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback