- Come with me to bed..



- Kan ju vara snäll och visa lite bilder from my bedroom.
Detta är mitt lilla nattuksbord.
Men fina väl utvalda ting som gör mig glad då jag vaknar på morgonen :)

 

 På mitt vackra riktiga nattduksbord :)



En liten ljushörna :)



Mitt gamla sminkbord som jag köpte då kenny var en liten baby :)
Älskar det ser så där shabby chic ut som jag vill ha det :)



Min älskade stora guldspegel :)





Ovanför sängen .
En söt virkad kanin :)


Så nu har ni fått lite insym in my bedroom :)



Pssst glömm ej att vara medoch tävla.
 http://bambii.blogg.se/2009/december/-december-jultavling.html#comment 
Tävlingen avslutas den 20 dec :)


/ K Ä R L E K


Kommentarer
Postat av: Cecilia - gravid i v.38

Tack, han är min lilla bebis;) Haha, nej han trivdes inte särskilt bra.. Får han välja så avstår han helt och hållet från att bada.

Postat av: Madeleine



Grattis, du är en av vinnarna i en av mina tävlingar. Senare ikväll publiceras vad du har vunnit, maila mig då vad du önskar vinna, storlek samt din adress!! Glöm inte att vara med och tävla på dom nya tävlingarna!!

2009-12-17 @ 18:59:09
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback