- I love you more than worlds can say



- Utslagen hjälte efter att ha lekt och busat hela dagen :)
Somna en snabbis innan middagen :)
Min vackra prinsessa.



Liten buse drickr ekologisk apelsin jucie ur rEKO flaska :)
Samtidigt som hon hjälpte till att städa på kenny Madickens rum.
Sen byggde vi lego :)

 Jag har chillat omkring i dessa mjuka sköna varma tofflor :) One of a kind och grymt sköna :).

 Kenny har vart duktig gjort läxan sjölv och jag rättade :).

Imorgon är det hälsokontroll för Madicko som gäller.

imorgon r det förberedelser inför Bambis 2 års dag som gäller :)

2 hela år på Fredag :)
Kenny 10 år på söndag :)

Kör nog på fruktsallad det älskar Bambi :)
sen ost bricka ;)
Och tårta :) eller glass vill hon nog hellre ha ;).

 Ny mysa med vindruver havrechoklad kakor och is vatten :)


 / kääärlek

Kommentarer
Postat av: Petra

Stora tjejen på fredag:)och stora killen på söndag:)mina tre alla fyller ju i september ha ha oxå nära inpå varandra.kram o lycka till med kalas

Postat av: lolla

morron vännen

här sitter jag på jobbet och inväntar lite härliga barn...

kuliga inlägg du gjort,gillar när du visar lite smink men jag gillar ALLA dina inlägg de är så varierande och härliga...

kramar till hela din familj

lolla

2009-12-10 @ 06:30:14
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: mini

så himla söt den där trollungen! kramar till er där borta! mini

2009-12-11 @ 09:57:35
URL: http://mamamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback