- Purina



- Har köpt special foder till han katten som jag hoppas ska passa han :)
Purina one .
Dyrt men ska vara bra .
Hon katten äter Eukanuba :).

Hundarna äter Royel canin :) Only the best till mina små hjärtan .

Katterna VÄGRAR att uppehåla sig ute i detta väder .
Tre dagar har dom bara doppat tassarna i snön sen snabbt in.




POP hundtröja


Och när jag ändå är inne på djur ,
Måste jag visa Balla`s nya tröja från Polarn  och pyret ,
Tror ni han kommer att  bli ball eller :)'
Våran PoP dog :)

 / L O V E

Kommentarer
Postat av: Erica

min hund som är sjukt matglad, matvägrade emellanåt när hon fick royal canin. Utöver det så kliade hon sig, hade ful/lite päls och mådde inte speciellt bra. Testade ORIJEN, ett kanadensiskt foder utan spannmål...Och hon har aldrig mått så bra! Hon har fått sjukt fin päls och fullkomligt älskar sitt foder. Testa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback