- Mor är rar far är klar



- Måste ju visa lite fina saker jag köpte dagen innan julaftonen.
Dock är M O R bokstäverna en julklapp från Mamma och John.
Dom gamla klädnyprona fick jag av mormor. och Ljuslyktan  i zink fick jag från mami och John :)

Ängeln med fjädrar  kommer från himmlen runt hörnet.
Kakfatet i glas och glasklockan second hand. Likaså ängeln på kakfatet :)



Himmlen runt hörnet saker :)

  

 X-box spel kenny samt dvd space monkeys .
Äkta same hantverk tofflor kenny. ( så han har likadana som me )
Robotar filmen kenny Madicken .
My little pony Bambi.

 En bok och en liten ängel med hjärta :)



NY bok som ska börja läsas i kväll. Infiltratören . Samma som skrivit svensk maffia.
Tror boken kommer vara fet grymm.
Hittade ett grymt  fint kors på Röda k för en struntsamma som gjorde mig glad.
Ska sätta röd vit tråd och hänga upp.


 Idag vart det span på stan .
Åt ekologisk och fairtrade / vegetarisk på Barista.
Samt drack en stor chai innen vi begav oss på shopping :)

Bilder dyker upp senare :)

För en timme sen avnjöts det en jul tallrik.
Ute är det storm.
Inne är det vart gott tända ljus och barn som kollar på Harry potter.

* K Ä R L E K *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback