- Det tar vi en temla på :)



- Lunchen avnjöts på  UH  med sallads och soppbuffe :)
Det bästa :)
Avslutade det hela med att dela på en god semla :)
Kan det bli mysigare ?
Att tillbringa en dag ned dom man älskar mest :)
Jag älskar er min vackra fina familj :)


Bambis klädsel : NYA bodyn som kom i går :) Den är HELT underbar :)
I love it :)

Bonkelimini braller :) Tack söta Lina :)




Massa underbara ting i från en av mina favorit affärer " Himmlen runt hörnet "
Jag fullkomligt älskar att vara där inne :)
Känns som ett varmt vackert hem att komma hem till :)

 Filmen till barnen att ha på sportlovet. Vilse i pannkakan , Manga film och tummelisa :)



Böcker :) det bästa som finns för barn ( och pyssel )

 Jag fick present av Honey  böcker :)



En vacker skål att ha fina saker i eller godis.
Shabby chic björn som pryder ett trappsteg i trappen :)

Fin ängel som hänger i hallfönstret :)






  


wesc t.shirt och ball tisha to me.

TRöja kenny.

Vantar och Pippi tossor Bambi

   Fin skål att ha ljus och spetsar i . Ballt 70tals yetterkläder dress till Bambi nästa år :)

Sen köpte  jag en stoooooooooooor mys brund orange filt till snuttan att ha i vagnen >:)





NU dokumentär .


Peace and LOVE

Kommentarer
Postat av: Petra

Gömda e sååå bra,vill ha martina haags bok oxå:-)fint du fyndat kramen

Postat av: mamma

Himlen runt hörnet gäller för mig oxå. Snygga fynd du gjort. kramen =)

2009-02-27 @ 12:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback