- En dag med Petra och Engla :)



- Vart ingen syster yster och Enya då Enya var en sjukis :)

Raggade upp Petra och Engla istället möttes 10.50 inne i stan :)
Då sov Engla :)
Gick spana på stan och shoppade lite :)

Sen begav vi oss med UH där vi hade bestämt att äta :)
Mums med kyckling curry soppa och massa goda sallader och mitt favvobröd hade dom födelsedagen till ära :)

På bilen är det Bambi som slocka då vi skulle äta :)
Men Petra kunde inte slita sig och  fick bara lov att knäppa ett kort på sömntutan :)



Söt Engla sitter mumsar mat :)
Hon villetom komma upp till mig då Petra skulle hämta bestick :)
Fick klä av henne och sätta henne i stolen :) hihiihihi.

Satt där ett bra tag och surrade och åt mat och drack en indisk the :)

Sen mötte syster upp mig och gav en present :)
och i utbyte fick hon en påse med kläder och skor till Enya :)



Vä hemma kom Malin och fikade med oss och jag fick Paket :))))
Bilder kommer i morgon



Vart en pärs med bussfärden hem :)
Men den berättelsen får ni höra i morgon :)


Nu semla :)

Puss




Tack tjejer för en trevlig dag :)

Kommentarer
Postat av: Petra

haha inte illa det är ju inte alla som får ta upp Engla så där hon e ju så mammig annars:-)Tack för igår o hoppas du fick en trevlig kväll med tårta o presenter.

Postat av: vintageretroprinsessa

Petra : Måste gilla mig då :)

Hiiii hiii :)

Hade det toppen men är lite trött i dag :)

Måste vart kylan :)



Kram

2009-02-13 @ 09:55:25
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback