- I see love through my eyes




- God kväll ala hjärtan där ute :)

sitter chillar i soffan och äter tefat :) dvs godis tefat.
Lägger dom i munnen låter dom smälta surt pulver kommer ut sväljer mmmmm :)

På bilden busig Bambi som äter våffla med glass :)




Starta min lilla shoppingtur på second hand där jag fann dessa vackra Lisa Larsson ljuslyktor  som pryder käksbordet :)


   



Sen vart det  en fäll till Bambi  att ha i vagnen just nu ligger den nedanför soffan  :)
Vart hundarnas storfavorit :) Otippat.

Kenny fick en  skateboardtröja.

HIttade söta svarta ballerina sockar.
Bambi fick en snygg klänning att ha nu till våren så där mjuk och skön i en fin lila färg :).



 Här gjorde jag et bra köp :)
En gul vår body med puffärm till Madicken.
Kul att ha leka gymnastik hemma , men sen djävligt snygg till mörka utsvängda jeans :)
sen fina rosetter i håret :)


 En Pam Dallas tisha fick följa med mig hem :) Från allas vårat hm.



Inget hm utan lite smått och gott :)

Svart läder hippieband.
Söt uggla att förvara små pengar i till sommaren.
Mini hello kitty flaska till Madicken . ( Likadanhar Bambi )
Söta hårsnoddar / spännen i marint tema.
Ros nagel kit.
Guld sax .
Sen en stoooor härlig vårig sjal :)



  PÅ röda k Hittade jag en Polarn och pyret klänning och en söt tröja till Bambi :)
Och mini herr nilsson.


T-shirt, Zara


Ny ball tisha for me :)



Detta inläggs skrevs i går men heeeey  orkade inte göra hela så jag  la mig på soffan chilla hela kvällen :)


Puss

 

Kommentarer
Postat av: Petra

sötis bambi,vart hitta du tishan?kram

Postat av: vintageretroprinsessa

Petra : Beställt :) den kommer i frå Zara :)

Hii hii Ball va :)





Hoppas att ni har det fint kram kram

2009-02-19 @ 08:47:00
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mamma

drottningen av våfflor eller......den lila klänningen du hittade till Madicken en sån fick Nattis i julklapp av oss hehe....lika kusiner eller

2009-02-19 @ 14:20:35
Postat av: Linda

Kunde ha svurit på att t-shirten var Sue Ellen men kanske jag har fel?

Dallas som Dallas, inte sant?



Fan, nu fick jag den där jäkla signaturmelodin i huvet, det är ditt fel ;)



Ha det bäst!



Kramar



KalmarLinda

2009-02-19 @ 18:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback