- Lunch date




-  Vi vaknade upp till ett milt landskap i dag :)
 Milt och snö :)
Perfekt.

 Jag och Bambi har en date med syster yster i stan i dag :)
Det blir lunch massa lek pch lite pyssel span på stan :)
Ska ta med en påse med  saker til syrranoch kläder till Enya :) , då blir dom alltid glada :)

Skönt att slippa den tjocka vinterjackan i dag wiiihooo :)
Får vi se hur busig Bambi är på bussen nu då .


Madicken och kenny knallade i väg i dag till skola dagis och kenny var snäll lämnade Madicken på gympan :)
Duktig storebror :)
idag ska han få belöning i form av en liten pysselsak till hans pyssellåda :) , det är han värd.

När jag kommer hem blir det mailsvar till alla som mailat promise :)
Har en rada att gå igenom :)
Bilder kommer upp  sen med :)





Nelly paketet som anlände i måndags :)
 Tog 2 bad hair day mössor :)

Sen fick man en välkomtgåva en klubba ? !!! hahahhahahahahahaha




dags att sminka sig och på med kläderna .


Chiao

Kommentarer
Postat av: Petra

snyggmössan:-)ha en fin dagpå stan man kanske snubblar förbi dig.

Postat av: Josefine

Den mössan skulle jag verkligen behöva idag - även inomhus! : )

2009-02-05 @ 09:41:28
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: shoebox

Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till!

Jag kunde inte kommentera i ditt tävlingsinlägg :(



Vilken cool mössa, en sån skulle man ha haft :)

2009-02-05 @ 10:46:13
URL: http://myshoebox.se
Postat av: mamma

Hoppas att ni brudar har haft en bra dag....tripp trapp å trull.......kram från mamma/mormor:)

2009-02-05 @ 11:36:56
Postat av: malin

Gud vilken tuff mössa, sån borde man införskaffa sig :D

2009-02-05 @ 14:06:22
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Petra : snacka om att jag såg många med mössan från Amica 7 styckna räkna jag och syrran till hahahha en kille hade den med :)

såg dig dock ej på stan var du på stan ?



Kram





Johanna visst var den ball :)





shoebox : Inte mycket som funkar på bloggarna :(

trist :)

ja mössan e rikitgt ball tack för lycka tillandet :)



Mamma : Yeeeeps vi hade det riktigt trevligt :)

Kul att lufta sig med syrran lite :)



Malin :) Ja den är riktigt tuff



2009-02-05 @ 16:21:04
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback