- Man skulle kunna kalla det en grill sommar tallrik :)

o

- Efter man vart på stan i kylan  shoppat och storhandlat mat är man typ hungrig som en varg :)
Iallafall jag :)
Då jag enbart tagit en banan och glas vatten innan vi åkte :)


Gjorde en sjysst grilltarik med.
Chili marinerade kyckling spett
Ekologiska klyftpotatisar med italian grill mix krydda och olivolja på
Cream fraice röre med lime
massa sallad och jalepanes :)
Drack en stor coke till och njut av livet :)

Barnen åt innan oss så vi kunde i lugn och ro njuta av maten :)





Mitt charmtroll som mumsar våfflor med glass på bordet * Busunge *

Hur kan man annat än le skratta och älska när man ser dig.
Mitt hjärta  älskar dig så oerhört vaclra lilla barn.


Nu ska jag upp mysa med sov nötterna där uppe :)



Love !!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad det såg gott ut! Grannen var ute och grillade häromdagen, jag blev inte lite avis. Så fort det är tillräckligt varm på baksidan ska jag plocka fram grillen. Just nu känns det avlägset.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback