- Mela lis ? Dvs Mera ris på svenska :)



-  Tur vi slapp allt vad kyla heter i dag :)
Kanon väder att strosa runt på stan och göra ärenden :)
Hann med en hel del :)

Lunchen avnjuts på Kina  buffe :) kan det bli bättre ?
Bambi smakade nog av allt jag hade på talriken och åt nöjt :)
sen ställde hon ig upp hade ett litet tacktal i stolen hos satt i.


 PÅ indiska   hade jag ett ärende och det var dom lila ljusen :) sen  hottade jag et fint fat att pynta shabby chic på och en Eco ljus i färgen blått :) alldeles ny inkommet , en brun mjuk galge att hänga nåt fint på :)

 Nya gryt handskar till köket från Åhlens.

 På second hand fanns den här grod prinsen att ha pyjamasar i till Bambi.

 Liten gammal silver ram som jag klippte ut en uggla från house doctor och satte i :)
 Fin ljusampett ( sovrummet ) Röda k



På second hand hittade jag fina påslakan kanske att sy klänningar av till barnen ?
Ängel.
2  röta kalikå mjukdjur till Bambi.
Glas skål att ha fin godis i :)



Röda k : Trä ask att ha smycken i . Glasfigurer till kenny. Ej med på bilden Lady och lufsen med valpar i porslin till kenny, massa små glas djur till min samling . Diskborste i trä. Snurr med nåldyna att ha trådrullar på.
spetsband.  ( knytit  runt tulpan vasen och lila ljus )
Ljuslykta med lila pärlor.

 Tränings tröja Madicken , Tshirt Bambi och en skogsmulle mössa till mig :)

 solbriller Ur och penn alla kostar 20 spänn :)



En liten lila glas svamp :)

 

Panos väska till mig i mocca och ett litet skärp.-  Kläder Madicken röda k :)


Tog typ hundra år ladda in bilderna :/

skärpning blogg.se




Peace and LOve :)


Nu dammsuga snabbskura nedervåningen :)

Kommentarer
Postat av: mamma

hahahaha jag har oxå en sådan som man har trådrullar på och nålar på toppen fast jag har med virkad kula..........

2009-02-06 @ 09:50:13
Postat av: vintageretroprinsessa

Mamma :) hahhahaha samma lika :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback