-Mitt i prick




- I går kom ju min lilla mami med fina presenter  till sin äldsta dotter :)

 Vackert inslaget så jag visste ju direkt vart paketen kom i från fnissar :)

I det ena låg det ett gott doftande kanelbulls the :)

och i det andra ....




Dessa vackra bokstäver som bildar ordet kärlek
fanns i både vitt och rött men jag hade önskat mig dessa röda.
Just nu  har dom funnit plats på elementet i våran bedroom :)

Som ni vet har jag bokstäverna LOVE sen innan i vitt som pryder  ena fönstret i hallen :)


Tack min fina mamma och låtsas pappa John :)

Men jag fick mer :)
Fick ju 2 vackra  ros burkar mamma gjort själv med spetsband på :)
Dom glömmde jag visst knäppa på shame on me :)




Kärlek in the bedroom :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Jättefint undrar om de finns kvar?kram

Postat av: Malla

Åh vilka fina bokstäver! Vart har hon köpt dom???

Jag vill också ha.... KÄRLEK!

2009-02-22 @ 21:26:46
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: mamma

Men Sickan då - låtsas mamma John - hehehehehe det ska väl ändå vara låtsas pappa John!! Kram från oss

2009-02-23 @ 15:59:15
Postat av: vintageretroprinsessa

Petra : Du får kolla ;)





Malla : Village :))))))





Mamma men hoppsan då ;) vart ju lite knas där hahhahahaha :)

2009-02-23 @ 22:01:05
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback