- Thats right

Dörrmatta - Queen of fucking everything


- Hur snyggt vore det inte med en sån här dörrmatta när man kommer hem till nån ?
Finns hos
www.fluffbabes.com .


 Jag hade nästan rätt minus 29 grader hade vi i Bjästa i morse.
Holy crap det är för kallt för min kropp brr brrr.


Jag och Bambi ska renbädda sängar :)


Råkade ut för en liten olycka.
 Ett 2 cm vasst föremål rätt upp i foten, aj aj slet bara ut det men nu känns det inget syns bara en röd liten prick :)
Jag är en hårding ;).


Våren komsi komis lockar på dig vi vill ha sooool vårblommor och bort med all vit snö nu va :)
2 veckor kvar till barnens sportlov :)




Tjillivippen

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaa, en sån dörrmatta bör jag ha!!



Vad trampade hårdingen på då?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback