- Things about me




- Har blivit utmanad av ; Petra på
www.mammansprinsessor.blogg.se

Nämn tre saker du gillar med din kropp mest :


1 : Mitt hjärta som inte bara finns till för mig och min familj utan  till alla andra oxå :)
När jag gör nåt går jag in fär det helhjärtat.


2 : Mitt tankesätt dvs min hjärna :) En för alla alla fär en  :) dvs alla lika mycket värda :).
Jag tänker i mina egna banor och låter imgen  ämdra mitt tankesätt :)


3 : Hela min kropp som burit tre fantastiska barn :)



 Ni som vill anta  utmaningen gör det :)
men glömm ej skriva  en kommentar så jag kan spana in svaren ;)



Kääärlek Mamma Jessica


Nu tar vi lunch här hemma :)

spagetti och köttfärsås  och morots stavar :)





Kommentarer
Postat av: Petra

kul du gjorde utmaningen hehe vi tänkte lika där vilken tur vi inte är några ytliga bimbon va???hehe

Postat av: vintageretroprinsessa

Petra : Ja verkligen :)

Vist vill man vara fin men inget överglänsande att ha ett fint inre är 1000000 ggr mer värt :)





Massa kramar :)

2009-02-09 @ 14:17:27
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Petra

så sant som det är skrivet:-)kram

2009-02-09 @ 21:29:38
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback