- www.countrybymail.se


Nämen hoppsan satt kika i mina inredningstidningar då jag såg en sajt som ploppade upp som kom frånsjälvaste Örnsköldsvik :) Kul :)

 snabbt gick jag in på sidan , massa chabby chic fina ting att låta ögonen vila på :)
Underbart :)
så jag tänkte vara snäll och dela med mig av några favoriter :)


Unikt handgjort hängsmycke, MereUnikt hängsmycke tillverkat helt för hand och som bara finns i ett enda exemplar. Bilderna kommer från gamla böcker och foton. På bägge sidor sitter återanvänt fönsterglas som skyddar bilderna.

Detta är ett smycke som väcker nyfikenhet och som är helt unikt.

Ramen är tillverkad av lödtenn i en blandning av tenn, silver och koppar (den innehåller inget bly eller nickel).

Klicka på den förstorade bilden för att se baksidan av smycket.

Storlek 26 x 26 mm.


Otroligt vackert hängsmycke som man  själv kan pyssla i hop ett alldeles eget unikt snyggt och personligt smycke med :)
Helt i min stil :)

Antikvita träbokstäver, 6 cm. Fina  mindre träbokstäver ( Finns även stora )


Dom mindre kan man ha  på en liten konsoll hylla tillsammans med kort på dina barn eller vackra shabby chic kort :)
Unikt handgjort hängsmycke, "with love", 8-kantigt Unikt handgjort hängsmycke, Eifeltornet


Fler vackra smycken att pyssla i hop ett eget unikt halsbamd / armband :).

Glasask med monogram Vackert gammal glasask med monogram , att förvara dina små pyssel prylar eller kort i :)

Emblem, set om tre stycken Pyssel till ljus blommor eller smycken :) superfint att ha på ljus med gjutesnören!!


Gammal, rostig nyckel Dekoration till det lantliga shabby chic hemmet :) . det som är så mysigt till vårat lilla hus då vi har gamla dörrar med gamla nycklar . Till alla nycklar har jag trätt igenom gammal vit spets :)
superfint och ger ett mysigt helhetsintryck :)


Flasklykta i fattigmanssilver Lykta i zink och fattigmanssilver

Fattigmanssilver i all ära tillsätt lite vitt och du har ett vackert hem :)




Trådslöjd


Metalltråd är ett av de material som vi mest förknippar med en lantligt rustik inredning och idag verkar det som att just trådsöjdsprodukter är mer populära än någonsin. Vi har valt ut några produkter som vi själv gärna skulle inreda våra hem med. Saker i enkelt, lantlig och rustikt utförande.


Varför inte ha alla dina  blommor du håller på att så inna du kan plantera dom i rabbaten ute ?
Knyt om lite gammaldags papper och du har ett vackert blickfång :)




 Vill du veta mer om priser och indormation besök sidan www.countrybymail.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback