- Dont panic its all organic




- God förmiddag kära fredag , och alla kära  läsare.

 Fredag innebär pyssel med Madicken på morgonen tillsammans med Bambi.
Det ska ritas klippas målas limmas om vart annat ;)
Det ska göras fint stökas ner drickavatten knappra på nåt , gå på toa göra om fortsätta :)
Men fint det blir det :)

ekologisk hygien


För er som söker ekologiskt Te har fått lite mail frågor ang detta spana in sidan www.ekohygien.se där finsn en hel del olika ekologiska te :)




Käääärlek

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack söt=)



Ha en trevlig helg, det ska vi ha=)



Kram

Postat av: vintageretroprinsessa

Linda : Viii med :)))

2009-01-30 @ 12:47:55
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: ♡ GucciMama ♡

Hej Jessica. Jag har inte hunnit skicka din vinst som du v ann i in blogg men jag lovar att jag skickar den så fort jag kan. Kramisar

2009-01-30 @ 12:57:18
URL: http://guccimama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback