- Du lekte du myste du log mitt hjärta det slog



- Den här lilla tjejen min Bambi  hon är bland det finaste jag har.
Min heliga skatt mitt hjärta min prinsessa mitt liv.
Älskar dig så innerligt mitt vackra barn.


Kom hem för en stund sen har nog gått runt hela stan ;)
tar dock lite längre tid med en busunge som Bambi ;)
Pappa och Bambi lekte en timme på bibblan medans mamam uträttade second hand och Röda k noggrant scannade jag igenom hela butiken och visst fyndade jag lite ;).



 Nya sia ängel till min samling Bambis salver och en mandelolja till hennes torra hud.

 På Lindex hittade jag denna underbara hängselklänning till Madicken ( Opps köpstopp till hennes garderob var det jue ) men den hade ugglor och i mjukaste plysh. Bambi fick knä sockar en brun vit randig scarves linne med uggla och mössa.

 På Hm massa stuffs. Ser ni den lilla mini Hello kitty flaskan ? Den e Bambis hihihiihihi.

Hårband i spets från Hm for me. Och en mjuk stickad polo till Bambi.

 Massa pyssel :) Röda k . Jag älsar det stora korset, älsklingen ville byta in det med en timmes massage men jag tackade nej hihihihiihihihi ;)

 Kavat skor tröja Bambi röda k.



supermysig åkpåse till Bambi med en söt eskimo flicka med skinn tosser och skinn vantar Second hand.


 Trä korg som är i köket med kok bäcker och mat tidningar ;) En vacker kork med handtag från miljögården båda second hand.

 Vackra ting second hand.


 Stor burk med hjärta pennor och pennvässare Kidsen. Sponge bob bok Bambi.


 Peppar salt kar.

 Hiss gardin indiska och vacker kudde Röda k .

 Leopard fäll hundarna.



Himmlen runt hörnet fick sig ett besök av mig oxå :=)))))



Nu vankas det mat chicky bits sötsur sås pommes och morots stavar :=)




Kääääääärlek Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Petra

åh jäklar vad du shoppat då:-)fin åkpåsen var :-)skorna tittade ja på för ett tag sedan kram kram

Postat av: Petra

åh jäklar vad du shoppat då:-)fin åkpåsen var :-)skorna tittade ja på för ett tag sedan kram kram

2009-01-07 @ 19:17:29
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Malla

Vad stor hon har blivit! Ingen liten bebis här inte, utan en otroligt söt liten flicka. =)

KRAM KRAM

2009-01-07 @ 20:24:51
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: vintageretroprinsessa

Petra : Tackar. supermjuk och skön är hennes lilla åkpåse ;).

Kram.



Malla : Tack sweety ;)

2009-01-07 @ 21:43:35
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback