- Frisk luft gör dig glad



- Min lilla brunbjörn på sin älskade kälke ( lånat storebrorsans ;)

Mössan slet hon av ;)
Jag satt bakom hahahahah vilken syn.

Vilka glada små skratt som bubbla ur henne, så gott att höra.



När man vart ute i den friska luften är en god värmande lunch det bästa.
Polarbröd med ost , och skaldjursoppa.
Satt läste i sofies mode ;)
Vardags lyx.

I morgon kommer en D H L leverans med paket for me ;)
spännande värre ;)
Älskar paket ;) eller  vem gör inte det liksom fnissar.


Bambi sover så jag passar på att chilla i soffan och ha lite data tid samtidigt som jag läser och låter mig inspireras.


Käääärlek


Kommentarer
Postat av: Madde

ja, man mår verkligen bra av frisk luft!

Ser så härligt ut med all snö!



Bambi ser verkligen nöjd ut!



Kram

Postat av: vintageretroprinsessa

Madde : Snö finns det alltid i norr tur för oss som älskar attvara ute åka spark pulka.

Dom större kan tillbringa timmar ute när det är fin väder och snöar och hundarna blir extra busiga :))



Kram

2009-01-12 @ 16:07:17
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: **elle**

Vad fin hon är din bambi!

2009-01-13 @ 18:04:32
URL: http://princesselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback