- Hur förvaras shabby chick`s mat ???




- I går kom ju den nya familjemedlem shabby chic dvs nymfparakiten.

självklart skulle ju hon ha nånstans att förvara sin mat.
Valet föll på denna vackra gamla låda som står vackert brevid.

Jag är nöjd som vanligt.
Detta är ett av mina second hand fynd som jag älskar.
Innan stog den till allmän beskådan i köket fylld med olika kaffe ;).


Nu väntas en hund tur ut i kylan över minus 20 grader kallt ute.


Sen vankas det god efterrätt med kladdkaka och grädde.


Kenny har pappa helg i helgen.
Med sig hade han tobbes trollerilåda och filmen ;)
spännande och mysigt att få ha egen tid med pappa.
ska strax ringa säga god natt till lill parveln.

Nu mössa och lovika handskar på sen ut i kylan.


Happyness and family !!!

Kommentarer
Postat av: Annie

Superfin burk! Jag är avis på alla er som är bra på det där med second hand. Vissa verkar ha öga för sånt som andra bara inte kan utskilja i allt bråte!

Postat av: ebba

Hej.. har under en lång tid läst din blogg. Härliga ungar du har.

Söta och goa. Måste bara fråga.. förlåt om jag är nyfiken... Men hur gick det med er? Alltså dig och din sambo? Kom han hem från sin mamma sen? Hoppas ni kilar stadigt för alltid. Ni är ett vackert par.

God fortsättning.

2009-01-02 @ 23:13:37
Postat av: ♥Hanna♥

Hej Jessica!



Du har blivit tilldelad en AWARD i min blogg! ^^



Kram Hanna ♥ ♥ ♥

2009-01-03 @ 10:59:36
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Annie : KUl att du gillade burken jag har alltid haft ett öga för vackra ting på loppisar second hand mm ;).



Ebba : Tack för din kommentar.

Han är hemma och livet är som vanligt :=)

Tusen tack för din fina kommentar ;).





Hanna : Åhhh jag springer genast och kikar ;)

2009-01-03 @ 14:00:29
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Annie : KUl att du gillade burken jag har alltid haft ett öga för vackra ting på loppisar second hand mm ;).



Ebba : Tack för din kommentar.

Han är hemma och livet är som vanligt :=)

Tusen tack för din fina kommentar ;).





Hanna : Åhhh jag springer genast och kikar ;)

2009-01-03 @ 14:00:30
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback