- I see the candle burn

image23


- Sitter njuter av en stoooor kopp ekologiskt the och soyamjölk.

Kenny och Madicken gick för 7 minuter sen.
Bambi sover
Älsklingen på jobb.

Det enda som hörs är hunden som försöker hoppa upp sno katt mjukmaten men tji för han för han når ej upp hi hi hi hi  :)


 Hade turen i dag att jag slipper ta både buss in och hem :)
För min ängel Malin skjutsar in oss :)
Hatar att åka buss själv med vagn ;)



somna som en stock i natt vid 01.00 bara la mig somna efter 10 min inte ofta det händer :)
Måste vart trött ;)
Tränade lite yoga inna jag la mig och la citron olja på en trä pinne just innan jag skulle sova kanske var det som gjorde att jag somna så lätt tro =?


Soya Mjölkspussar Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback