- Mamma mina ben är trötta.




- Madicken kär med mig tror jag , påstår att hennes  ben var trötta så jag kunde bära ner henne till köket
ha ha ha ha smart tjej,

Just nu sitter dom mumsar risifrutti med saftsoppa och macka med gurka på och deras vitaminer.
Väskorna packade ,  och jag och dogsen ska lämna dom på dagis / skola, efter ett långt härligt lov.


Body grön big C
Body ekologisk bomullHeldress big C rosaHeldress med morötterKlänningT-shirt Grön Big C


Missa inte http://www.zillstar.se/  har rea nu !!!!

Alla plagg ovanför är från deras ekologiska kategori.
Det mesta av detta har vi hemma fast i andra färger :0).



LinneT-shirt Grön Big C


UPPDATE : dessa klickade jag hem linnet till Madicken från Hollys och Nanoou ekologiska tröjan till Bambi :0)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kikar in och önskar dig en bra dag ;-)

Postat av: mini

ja då var det dags för skola och jobb här nere hos oss också, så tungt att komma upp imorse, jag och villiam vi är ju vana vid att ligga kvar i varma sköna sängen! önskar er en fin dag där uppe, kramar! mini

2009-01-07 @ 08:49:12
URL: http://mamamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback