- Mitt lilla barn , mitt älskade barn




- Tror Bambi gjort sovrekord.
Sov tre timmar i går på kvällen ?
Kunde i lugn och ro kolla på alla tv programm vi ville kolla på :)

Hon vakna snabbt ammade henne sen somna hon om.
Bar uppe henne i sängen brevid mig somna på 2 minuter och har sovit hela natten lång.
Och vet ni vad ?
Hon sover fortfarande ?
Min lilla honungspuffla verkar trött ? :)


Ute snöar det lite lagom kyla :)
Sånt där mys väder :)
och det är precis vad vi ska göra mysa :)


  Efter att ha  gjort i ordning barnen deras frulle och skickat i väg dom.
La jag mig på shaktimattan sååååå skönt.
Använde den just innan jag la mig och har sussat så skönt hela natten :)
Fick även heat lotion massage av älsklinen över hela axlarna ryggen i går medans vi kollade tv.
Bara lite lite ont i halsen i dag tror jag har lindrat det :)
smörjde in med vicks i går och drack massa te :)


Jag vaknar alltid med ett  leende på läpparna jag lever här och nu jag har dom finaste barnen den underbaraste mannen och dom finaste  djuren.

I går låg vintage katten länge på min mageoch purrade under filten brevid mig och spana tv :)
Massa mys.


 I dag har jag en innerfixxar dag med allt vad det innebär :)


 Funderar dock på att  åka handla semlor sen :)




Kärlek Mamma Jessica


Kommentarer
Postat av: Mrsmodesty



Skönt att hon haft sovrekord. De är ju söta när de sover ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback