- Mys kväll




-  Hola i kylan ja vi har över minus 25 det är  galet kallt ute , men vill liksom inte visa sig ute ;).

 Just nu sitter vi alla tre brudarna jag Bambi och Madicken med popcorn och polly och myser.
Honey boney åkte nyss till stan för en ev bil försäljning :(. No more pärla in the garage ;)

Börja dagen på stan med en gooooood sushi , Bambi smakade givetvis och mumsa i sig soppa ;)

Sen hade jag ett viktigt möte , så Bambi fick ha kvalitets tid med pappa .
Dock  kunde dom ej hämta upp mig så jag fick gå på stan över en timme själv hahahah ;)
men heyy inte hängde jag läpp för det men mitt face höll på dö av kyla ;)
men jag överlevde.

Kenny har pappa tid hans farmor kom och hämtade han i  dag , då kennys pappas bil frusif fast i deras - 30 grader i morse hihihiihihi ;). Han va glad och hade packat med sig massa smarrigt och leksaker , pussel mm.




 Nån som vill se nån shopping bild ?

Kommentarer
Postat av: **elle**

visa shopping!! ha en fortsatt fab kväll!

Postat av: vintageretroprinsessa

* Elle *I will ska bara ladda kameran ;)



Kram på dig fina du

2009-01-16 @ 19:52:47
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Kristin

Ja nu vill jag se dina fynd :) Trevlig helg på er!!

2009-01-16 @ 21:13:53
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

kristin ; Håller på ladda ur kameran nu :))))

snart så ;)

2009-01-16 @ 21:57:14
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback